Thule Garancia


Thule termékekre vonatkozó Garancia

A Thule különös figyelmet fordít termékeinek, azok anyagának minőségi tesztelésére. Az esetleges
anyag- és gyártási hibák esetében garanciát vállalnak.

THULE garancia

A Thule garancia a két év alatt felmerülő gyártási hibákra, sérülésekre, színelváltozásokra vonatkozik. Kizárólag a termék első vásárlója érvényesítheti.

THULE garanciális megoldások

  • A Thule garancia idején belül a sérült terméket javítják
  • A nem javítható terméket kicserélik
  • Amennyiben a csere nem megoldható, közel azonos értékű terméket ajánlanak helyette, vagy visszatérítik az eredeti termék árát.

Nem érvényesíthető a garancia, amennyiben a sérülés olyan esemény, amelyre a terméket a Thule nem tesztelte korábban, illetve amennyiben az adott termék felszerelését a Thule nem támogatja (erről a www.thule.com oldalon tájékozódhat). Ilyen eset amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használták, túlterhelték vagy rosszul, nem a használati utasításnak megfelelő módon használták, rögzítették szerelték össze, alakították át a terméket és részeit. Nem érvényesíthető a garancia abban az esetben sem, ha a fenti esetekben felsoroltak miatt kár keletkezik a gépkocsiban, annak tartozékaiban, harmadik személy tulajdonában, esetleg személyében.

THULE kiterjesztett garancia

A Thule által gyártott termékekre és kiegészítőkre vonatkozik. A kiterjesztett garanciát kizárólag a termék első vásárlója veheti igénybe és csak abban az esetben, amennyiben a terméket a vásárlástól
számított két éven belül regisztrálta a Thule.com weboldalon (https://www.thule.com/en-hu/product-registration). A termék típusától függően a garancia vonatkozik az anyag- és gyártási hibákra. A garancia a vásárlás napjától indul. A Thule a garanciális problémákat igyekszik megoldani javítással, cserével a garanciális időn belül.

Thule termékkategória Thule garancia Kiterjesztett garancia Teljes garancia
Szállítóeszközök és csomagtartók 2 év 3 év 5 év
kerékpárszállítók 2 év 3 év 5 év
boxok és tető kosarak 2 év 3 év 5 év
csomagtartók 2 év 3 év 5 év
vízisporteszköz-szállítók 2 év 3 év 5 év
télisporteszköz-szállítók 2 év 3 év 5 év
Sport- és utazótáskák
technikai hátizsákok 2 év 1 év 3 év
bőröndök 2 év 3 év 5 év
sporttáskák 2 év - 2 év
kerékpáros táskák és csomagtartók 2 év 3 év 5 év
táskák télisport eszközökhöz 2 év - 2 év
kerékpárszállító bőröndök 2 év 3 év 5 év
Táskák és tokok
városi hátizsákok és oldaltáskák 2 év - 2 év
laptop táskák és mappák 2 év - 2 év
telefon- és tablet tokok 2 év - 2 év
fényképezőgép táskák és tokok 2 év - 2 év
Gyerekhordozók aktív sportoláshoz
kerékpáros gyerekülések 2 év 3 év 5 év
kerékpáros utánfutók és multifunkcionális hordozók 2 év 8 év vázgarancia 2 év szövet/ 10 év vázgarancia
futó babakocsik és sport babakocsik 2 év 1 év 3 év
átalakító szettek 2 év - 2 év
kiegészítők 2 év - 2 év
gyermekhordozó hátizsákok 2 év 1 év 3 év
Lakóautók és lakókocsi kiegészítők 2 év - 2 év

A THULE kiterjesztett garancia alóli kivételek, amelyek esetében a garancia nem érvényesíthető:

  • Amennyiben a sérülés olyan esemény, amelyre a terméket a Thule nem tesztelte korábban, illetve amennyiben az adott termék felszerelését a Thule nem támogatja (erről a www.thule.com oldalon tájékozódhat). Ilyen eset amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használták, túlterhelték vagy rosszul, nem a használati utasításnak megfelelő módon használták, rögzítették a terméket és részeit. Nem érvényesíthető a garancia abban az esetben sem, ha a fenti esetekben felsoroltak miatt kár keletkezik a gépkocsiban, annak tartozékaiban, harmadik személy tulajdonában, esetleg személyében.
  • A mindennapi használat során kialakuló kopások, sérülések, elszíneződések, cipzár meghibásodás, csattörés, bolyhosodás, és egyéb kiegészítők által okozott sérülések (gumikopás, fékkopás, elektronika stb.) esetén.
  • A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk esetében. Pl. anyagszakadás, lyuk a szöveten, felületi elváltozás kozmetikumok, mosószerek esetében.
  • A szállítás során keletkezett rongálódás esetében. Pl. nyomás hatására behorpad, vágások, szakadások. Ebben az esetben a szállító céggel szemben kell a kártérítési követelést érvényesíteni.

A termékeket garanciális ügyintézésre minden esetben a kereskedőhöz kell visszaküldeni, ahol a terméket vásárolták. Ennek költsége a vásárlót terheli. A termékek garanciális bevizsgálását a Thule termékek gyártója, vagy az általa kijelölt megbízott személy végzi és ítéli meg a probléma megoldásának módját (javítás, csere) nem a kereskedő! A Thule garancia csak és kizárólag abban az esetben érvényesíthető, amennyiben az adott termék felszerelését a Thule támogatja az adott járműre, eszközre. Erről bővebben a www.thule.com oldalon tájékozódhat.

A Thule hátsó ajtóra és vonóhorogra tehető kerékpártartói esetében a felhasználót terheli a felelősség, hogy mind a rendszámtábla, mind az autó hátsó lámpái jól láthatóak legyenek, a használat az aktuális KRESZ-ben előírtaknak megfeleljen. Kereskedő ezzel kapcsolatban semminemű felelősséget nem vállal. Kérjük a használati és összeszerelési utasításokban foglaltakat olvassák át és tartsák be. A nem rendeltetésszerű használatból és összeszerelésből eredő károkért sem a kereskedő, sem a Thule felelősséget nem vállal, a garancia nem érvényesíthető.

Tel: +36 1 260 09 90,+36 70 338 3833


Áraink az áfát tartalmazzák!